Keresés...
FEL
VIRULÓ

Nő vagyok! – Rezegd magad fitté!

A blogom alapvetően család-központú tartalmát, régi vágyam volt kiegészíteni egy Nő vagyok! rovattal. Habár számomra nem fontos a mindennapi smink, és a beszárított haj, azt mindenképpen fontosnak találom, hogy amennyire lehet, a tőlem telhető legtöbbet megtegyem azért, hogy jól érezzem magamat a bőrömben! Ne csak elfogadjam azt, hogy így nézek ki ahogyan, hanem kifejezetten csinosnak, sportosnak érezzem magamat. Persze nem mondom, hogy ez már 100%-an így van, de amit tudok megteszek érte, időt és energiát nem spórolva. Nehéz gyerekek mellett edzeni, hiszen egész nap velem vannak, és éppen ezért elég csekély azon órák (percek!) száma, amikor az ülőgumóm már zsibbad a túl sok egyhelyben tartózkodástól. Azonban idővel rá kellett jönnöm, hogy bármennyi a jövés-menés ez mégsem elegendő ahhoz, hogy feszes és formás izmokat eredményezzen – a genetika pedig nem mindig kegyes hozzánk.
Az itthon végzett gyakorlatok mellett, szerettem volna edzésre is járni, ahol ha testileg nem is, de legalább fejben ki tudtam kapcsolni, és magamra hangolódni kicsit. Nekem a “csakúgy bemegyek egy terembe, és súlyt emelek” edzésforma nem annyira jön be, viszont a személyi edzés annál inkább! A közelünkben nyílt egy Power Plate stúdió, és mivel szeretem kipróbálni a különlegesebb edzéseket, ezért bele is vágtam. Csánk Bernadett személyi edző volt a segítségemre, 4 héten át, heti 3-4x jártam az edzésekre. Ezalatt az egy hónap alatt, nem a tökéletes ‘summerbody’ elérése volt a cél, hanem a feszesítés megkezdése, az állóképesség növelése. Természetesen nem sajnálom, hogyha a zsírpárnák sikítva menekülnek rólam, de most a cél, egy olyan edzés ritmus kipróbálása volt, amit Ti anyukák is simán el tudtok kezdeni, és ha megszeretitek akkor tartani is tudjátok, akár hosszú időn keresztül.
Az edzés alapvetően egyáltalán nem hosszú, hiszen 30-45 percről beszélünk. Viszont, az intenzitás eléggé be tud durvulni, hiszen a Power Plate egy vibrációs edzőgép, aminek segítségével gyakorlatilag az összes izmunk dolgozik végig a gyakorlatok elvégzése során. Az izmaink másodpercenként 25-50 alkalommal húzódnak össze, az izomrostok akár 98%-a dolgozik egyszerre, egy Power Plate edzés alatt (jóval többször, mint egy hagyományos edzés alkalmával). Olyan erőedzésről beszélhetünk, aminek kiváló az utóégető hatása is – tehát pihenés ideje alatt is égeti a kalóriákat.
2_1.jpgA Power Plate edzések alkalmával nemcsak feszesedik a testünk, hanem ezzel együtt számos egészségügyi nyereségre is szert teszünk.
Kiváló hatással van az anyagcserére, az ízületi gyulladásokra, derékfájásra, csontritkulásra. Ráadásul a medencefenék erősítésben is szerepe van! Ami azt jelenti, hogy pozitív hatással van az inkontinencia (vizelet visszatartási gondok) leküzdésére, szülés utáni rehabilitációra (has,-és hátizomzat erősödése)! Ti tudtátok, hogy a sztresszhormonok növelik a zsír raktározódását deréktájon??? Na, kössz! A vibrációs edzés segít kordában tartani ezt a hormont!
Akár hiszitek, akár nem a szépségünkre is hatással van a Power Plate, hiszen az edzésekre úgy reagál az agy, hogy felgyorsítja a véráramlást, így oxigénnel tölti fel a test minden részét, ezzel segítve a sejtek regenerálódását. Az endorfin, tesztoszteron szintje is emelkedik, sőt (!) a kollagén termelés is javul, a használat első 1,5 percétől kezdve.
Az edzések végeztével pedig van egy rövid masszázs idő, amikoris a rezgés elénkíti a nyirokkeringést, kiűríti a sejtekbe lerakódott méreganyagokat, tehát a narancsbőr ellen is hatékonyan küzd.

A kívánt eredmény nem igazán érhető el, hogyha az ember edzés után bemegy a mekibe, és bevág egy óriási big mac-et. Így javasolt az étrendre való ügyelés, és a sok folyadék fogyasztása is. Ez persze nemcsak az alakunknak, hanem az egészségünknek is jó! Éppen ezért, Bernivel hoztunk Nektek egy minta étrendet is!
1_1.jpgA Power Plate olyan edzés, amibe tényleg BÁRKI belekezdhet! Hatákonyságát már szinte az első pillanattól érzékelhetjük, hiszen ha mást nem, akkor az erőnlétünk, állóképességünk, kedélyünk, már az első alkalmak után javulnak. A személyi edzés, pedig kifejezetten jóleső, hiszen biztos lehetsz benne, hogy szakmailag pontosan azt fogod kapni, amire kifejezetten a Te testednek szüksége van.
Szeretettel ajánlom mindenkinek! És figyeljétek, két naaagy meglepetést is hoztam Nektek! Ez egyik egy itt látható mintaétrend! A másik, pedig egy nyereményjáték! Figyeljétek a facebook.com/happyfamily.hu oldalát.

Diétás Étrend:

anyagcsere gyorsító,állandó vércukorszintet biztosító étrend

Alapelvek:

* Kerülendő: zsír,cukor(alkohol),finomított és tartósított élelmiszerek

*Szénhidrátok: du.2 után csak keveset

*Fehérjék: egész nap bármikor

*Zsírok: csak minimális, sütéshez növényi olajok(kókuszzsír,lenmag)

*Nyers zöldségek öntet nélkül egész nap bármikor fogyaszthatók!

Rántás helyettàpárolás,főzés

Cukros pékáruk helyett például Norbi update(délelőtt)

Fehérjék: (ha a nap folyamán megéhezel,ehetsz fehérjét)

  • sovány húsok
  • tejtermékek( sovány sajt, sovány túró,kefír)
  • hüvelyesek
  • szója,tofu
  • tojásfehérje

Szénhidrátok:

  • teljes kiőrlésű pékáruk: barna v jázmin rizs,durum tészta
  • krumpli(főtt v sült,olaj nélkül)
  • müzli
  • gyümölcsök
  • hamlett,abonett,pufi rizs

Folyadék fogyasztás:

  • napi 2,5l-3l víz
  • zöld tea, citromos víz, tej(max fél liter/nap)
  • minden nap igyál 1 csésze szűzteát éhgyomorra,és lefekvés előtt

Hétfő
1.étkezés: 4 szelet pufirizs,paprika, 100gramm csirkemell sonka
2.étkezés: 1db zöld alma
3.étkezés: 2 db héjában sült burgonya, grillcsirke mell bőr nélkül
4.étkezés: 1 marék mandula (sótlan)
5.étkezés: tonhal saláta (1db tonhal konzerv, ubi, jégsali, hagyma)

Kedd
1.étkezés: 1 pohár natur joghurt, 1db magos kifli, 2szelet light trappista
2.étkezés: 1 szelet görög dinnye
3.étkezés: 2 ökölnyi durumtészta,tenyérnyi (saját kezünk) csirkemell filé
4.étkezés: 2 szelet pufirizs, egy kevés túróval,petrezselyemmel
5.étkezés: 1 szelet tengeri halfilé, cukkinivel

Szerda
1.étkezés: 2 szelet teljes kiőrlésű kenyér 2 db főtt tojás,szeletelve, avokádó (vaj helyett)
2.étkezés: 1db őszibarack
3.étkezés: 1 marék barna rizs, 1 szelet pulykamell, savanyúság
4.étkezés: jégsali, lilahagyma, uborka, 1 db tonhal konzerv (natúr lében)
5.étkezés: 1 db mozzarella, paradicsom

Csütörtök
1.étkezés: Protein palacsinta (3 tojásfehérje, 1adagoló kanál-30gramm-proteinpor,
1 adagoló kanál-30gramm-teljes kiőrlésű liszt,
kevés szódavíz és megsütöd,mint a palacsintát.)
2.étkezés: 1 marék mandula(sótlan)
3.étkezés: 2 marék durumtészta 1 szelet csirkemell,savanyúság(cukor nélkül)
4.étkezés:tonhalsaláta
5.étkezés: tojásrántotta hagymával, 2 egész tojás,és 2 fehérje

Péntek
1.étkezés: 3 tojásból rántotta,hagyma,csemege uborka
2.étkezés: 4 szelet pufirizs, 100 gramm csirkemellsonka, paprika
3.étkezés: fél zacskó barnarizs, 1 szelet pulykamell
4.étkezés: 1 szelet pulykamell brokkolival
5.étkezés: 1 adag fehérjeturmix ( 100% iso whey protein)

Hétvége
1.étkezés: ehetsz amit szeretnél (módjával)
2.étkezés: kedvedre való gyümölcs
3.étkezés: ehetsz amit szeretnél(módjával)
4.étkezés: egy pohár kefir, 2 db pufirizzsel
5.étkezés: darált pulykahúsból fasírt, saláta

Bolvária blog

«

»

Hozzászólás

Az email címet nem tesszük közzé.