Keresés...
FEL
KALANDOK

Szálloda ajánló: Marina Port Balatonkenese

Ahogyan a blog facebook oldalán is láthattátok, ezen a héten a Hotel Marina Portban töltöttünk 3 napot. A szálloda ‘újévi ébresztő’ családi kedvezmény keretein belül, március végéig (kivéve 15-18.-ig), ha vasárnaptól csütörtökig tartó időszakban foglaltok minimum 2 éjszakát, akkor 17 éves korig ingyenesen vihetitek a gyermekeiteket.
Ezt az akciót használtuk ki mi is, és szeretném Nektek elmesélni milyen tapasztalataink vannak; mik azok amelyek tetszettek, és mik azok a területek ahol hiányosságokat éreztünk.
img_20190205_153814.jpegNem biztos, hogy mindannyiunknál ugyanazok a szempontok fontosak, de mivel mi egy 5 évessel, 3 évessel, és egy 9 hónapossal voltunk, azt gondolom elég széles skáláját lefedjük a baba és kisgyermekkornak :-D.
A szállodának szuper az elhelyezkedése, hiszen közvetlenül a Balaton-parton van, és saját partszakasszal rendelkezik, amelyen egy játszótér, egy teniszpálya, strandröplabda pálya, és egy nagy füves terület van. Ezekből most nyilván nem sok hasznot húztunk februárban, viszont így is jól esett sétálni kint egy kicsit.
A gyerekek száraz nádból horgászbotot készítettek, a kövek között pedig kagyló-kincseket találtak. Mi pedig a padon üldögélve kicsit felfrissültünk, kiszellőztettük a fejünket.
img_20190205_152914.jpegA szobánk megfelelően tágas, alapvetően tiszta volt. A szőnyeg néhol foltos volt, és a falakon volt néhány felfröccsenés, aminek az eredetét nem tudtuk pontosan megállapítani.
A két nagylány az éjszakáit kihúzhatós kanapén töltötte, a legkisebb pedig rácsoságyban.
A fürdőszobában csak zuhanyzó volt, babakád nem volt bekészítve, így nem volt túl könnyű megfürdetni a legkisebbet, illetva többiek csúszkáltak a karácsonyi korizás élményeit újraélve. A konnektorokban gyermekzár nem volt, ami mágnesként vonzotta az éppen a mászást és felállást próbálgató babánkat.
Pelenkázóasztal sem volt, de ennek a feladatnak a megoldása már nem jelent olyan nagy problémát, hiszen már elég sok lehetetlen helyen pelenkáztunk az évek során. Fellépőt, vízforralót kértem és akkor szívesen hoztak nekünk. Viszont a vízforraló, amit először kaptam nagyon büdös, és odaégett volt – mintha tejet odakozmált volna benne valaki. Amikor cserét kértem, akkor nem volt ilyen jellegű gond – de a vízkő így is elmaradhatatlan kiegészítője maradt a vízforralónknak.
A szoba megfelelő hőmérsékletű volt, este sem fáztunk, lapradiátor, és klíma is rendelkezésre állt.
20190204_143822.jpeg20190204_144107.jpeg20190205_090619.jpeg20190205_090647.jpegA szálloda folyosója és reggel az étterem nagyon hideg volt, még pulcsiban is fáztunk. Ez főleg akkor okozott gondot, mikor a fürdőbe mentünk át a folyosón keresztül, és csak a fürdőruha – köntös kombináció volt rajtunk.
A lift nagyon szűk volt, az esernyőbabakocsink épphogy befért, így rajtam kívül csak az egyik kislányunk fért be, ezért ezt kihasználva egyikünk mindig lépcsőzött a legnagyobb lányunkkal, a kondíviónk karbantartása végett.

Félpanziós ellátás benne volt a csomagban, az ételek nagyon finomak, bőségesek voltak, svédasztalos ellátással. A babáknak bébiétel volt bekészítve, és mellette egy mikró amiben megmelegíthettük. Színező és színesceruzák is voltak mellette, amikből lehetett az ebédlőasztalokhoz vinni, hogy a gyors evő, vagy az étkezést unalmasnak tartó gyerekek le legyen foglalva, amíg a szülők minden fogást végig kóstolnak.
img_20190205_073232.jpegimg_20190205_073500.jpegA medencék felé közeledve kissé kamikáze módon lehet bejutni babakocsival a lépcsők, és a forgókapu miatt. De sikerült! Így lehetőség maradt a fürdőzésre, amikor a legkisebb már teljesen kidőlt.
A fürdőben egy darab gyerekmedence volt, ami meg van felezve. A hőmérséklete nem volt túl meleg, de nem fáztak benne a lányok. Sajnos ez volt az egyik leggyengébb pontja a szállodának, ugyanis kb 6 gyerek fért be kényelmesen a gyerekmedencébe. Az volt a szerencsénk, hogy a 2.,3. napon kevesen voltak, így ez nem volt zavaró. Azonban, ha többen lettek volna, akkor nagyon szűkös lett volna. Ezenkívül egy nagyon nagy, hidegvizes úszómedence volt, és egy körmedencés jakuzzi. Mivel a gyerekmedence teljesen el volt különítve, ezért hogyha a gyerekeinkkel akartunk lenni, felügyelni őket, akkor vagy székekre ültünk a gyerekmedence mellé, vagy beültünk melléjük a vízbe. Hogyha pedig itt is beül néhány generáció, akkor nem sok esélye marad a gyerekeknek lubickolni.
A mi gyerekeink koránkelők (és ezalól a wellnessezés sem volt kivétel), úgyhogy reggel 8-kor mi már a jakuzziban voltunk mindannyian :-D. Innen amúgy nagyon impozáns a kilátás a Balatonra.
Ez így kellemes volt, viszont ha picit többen vannak, és még nincs lehetőség a Balatonban fürdeni, akkor nagyon kicsi a jakuzzi is.
A fürdőházban továbbá van még szauna, és konditerem is.
20190205_091103.jpeg20190206_080826.jpegA kisgyerekeknek rengeteg klassz, élvezhető lehetőség van, hiszen van egy játszóház, egy foglalkoztató és játszószoba, ahol kézműveskedni, társasjátékozni lehet. Itt animátorok foglalkoznak a kisgyerekekkel, a kijelölt időpontokban. Van egy harmadik szoba is, ahol ping-pong asztal és csocsó is van.
Ezek a szobák sok szórakozási lehetőséget tartogatnak, illetve előre egyeztetett időpontban gyermek felügyeletet is lehet kérni a 3 éven felüliek számára.
20190204_183805.jpegimg_20190205_174224.jpegimg_20190205_182136.jpegimg_20190204_144822.jpegMindent összevetve inkább gyermekbarát szállodának mondanám, nem bababarátnak. Azt gondolom, a legjobban nyáron lehet kihasználni a szálloda adottságait, mert ilyenkor talán nem annyira szembetűnő, hogy kevés és kicsi medencék vannak, és a folyosók, étterem sem hidegek.
Az akció keretén belül nem bántuk meg, hogy elmentünk, mert alapvetően jól éreztük magunkat. De azt gondolom, ha kicsit többen lettünk volna az biztosan kényelmetlenséget okozott volna.